Bank homepage logo
Magyar HU
  • Magyar
  • English
Pénzügyek egyszerűen.
Inaktivitás miatt kiléptettük a rendszerből. Kérjük jelentkezzen be újra!

Problémába ütközött? Vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 1 4 242 242 telefonszámon.

Az ujjlenyomat-azonosítás funkció révén beléphet az alkalmazásba, és jóváhagyhatja a tranzakciókat ujjlenyomatát használva.

Tartsa kézben telefonját, kérése teljesítéséhez rendszerünk push üzenetet küld Önnek

Frissítse böngészőjét az online bankolás teljeskörű élményéhez!

Az Ön által használt böngésző verziója elavult. Használja mindig a legfrissebb verziót!
Legfrissebb verzió letöltése

Az Ön által használt böngésző nem támogatott!

Az Ön által használt böngésző verziója elavult. Kérjük váltson a legfrissebb verzióra!
Legfrissebb verzió letöltése
Internet explorer
Biztonságos internetes bankolás ATM-ek és fiókok
CIB Bank mobilalkalmazás letöltése: Letöltés az App Store-on Letöltés a Google Play áruházban
Kapcsolat +36 1 4 242 242 Kapcsolat
Kondíciók
Sütik kezelése
Biztonság
Verzió 5.1.189
with CIB with CIB
Betűméret A A A
with CIB with CIB
contact
Kapcsolat
Kapcsolat
CIB24 +36 1 4 242 242
Email cib@cib.hu
Kártya támogatás
CIB24 +36 1 4 242 242
Szerződési feltételek

A CIB Bank Online csatornán keresztül indított fizetési műveletek és szolgáltatások díjait azon bankszámla szerződés, befektetési szolgáltatási keretszerződés, kölcsön- vagy lízingszerződés, illetve nyugdíj-előtakarékossági szerződés kondíciós listája tartalmazza, melyek a CIB Bank Online igénybevételére vonatkozó szerződéssel kiegészítésre kerültek.

A kondíciós listák a következő linken érhetőek el:

Magánszemélyek:

https://net.cib.hu/retail_banking/conditions/index?defaultLanguage=English

Vállalati ügyfelek:

https://net.cib.hu/corporate_banking/conditions/index?defaultLanguage=English
Nyomtatóbarát verzió
  • Hogyan óvja Önt a CIB Bank
  • Hogyan védje Önmagát
  • Internetes csalások típusai
  • Gyakran ismételt kérdések a biztonság kapcsán
Hogyan óvja Önt a CIB Bank

A CIB Bank Online iparágvezető technológiákat alkalmaz annak érdekében, hogy maximális biztonságot nyújtson pénzügyei intézéséhez. Az alábbi óvintézkedéseket javasoljuk biztonságának fokozásához.

1. Győződjön meg róla, hogy a megfelelő oldalon van:

A böngésző címsorába mindig kézzel írja be az https://online.cib.hu címet, vagy mentse el kedvencei közé a linket, ne kattintson levélben vagy más weboldalon található CIB Bank Online-ra való hivatkozásra!

  1. A böngésző címsora zöld háttérszínnel mutatja egy adott webhely megbízhatóságát.
  2. Pénzügyei intézése előtt kérjük mindig ellenőrizze ezt.

2. Internetes biztonsági tanács:

A CIB Bank Online garantálja a tranzakcióinak és pénzügyi adatainak a biztonságát.

3. Ellenőrizze számlatörténetét

A CIB Bank Online a legbiztonságosabb módja pénzügyei elektronikus intézésének. Csalás gyanúja esetén itt ellenőrízheti tranzakcióit, gyanú esetén jelezheti azt a bank felé.

4. Biztonsági technológia

A CIB Bank elektronikus banki felületein iparági szabványok szerint alakítja ki a csatlakozás módját.

Hogyan védje Önmagát

Biztosítsa számítógépét!

Alábbiakban felsorolunk pár olyan óvintézkedést, amely nagyban hozzájárul adatai és pénzügyei intézésének biztonságához.

Számítógép használata esetén az alábbi megoldások használata:

  • Naprakész antivírus és kártékony kód eltávolító alkalmazás rendszeres használata.
  • Naprakész böngésző használata.
  • Tűzfal szoftver használata

Erős jelszó alkalmazása:

  • A jelszó ne utajon a használójára, vagy a használat céljára, ne utaljon a CIB Bank Online rendszerre, vagy a használójára.
  • A jelszó ne legyen szótárban megtalálható szó, telefonszám, név, dátum, stb.
  • A jelszó legyen könnyen megjegyezhető, de nehezen kitalálható.
  • Soha ne ossza meg, vagy írja le jelszavát.
  • Minden hozzáféréshez más és más jelszót használjon.
  • A jelszó feleljen meg a CIB Bank Online rendszer által megkövetelt feltételeknek.

Böngésszen biztonságosan.

  • Mielőtt belépne a CIB Bank Online felületre, kérjük ellenőrizze a böngésző címsorában a nevet.
  • Naprakész és legális szoftvereket használjon pénzügyei intézése során.
  • Csak megbízható forrásból származó szoftvert telepítsen, futtasson.
  • Kerülje a publikus, jelszóval nem védett WiFi hálózaton keresztül bonyolított tranzakciókat.
  • A böngészők által kínált felugró ablak blokkolót kapcsolja be.
  • Csak megbízható, Ön által ismert számítógépről jelentkezzen be a CIB Bank Online felületre.
  • Ne használja a böngészők által felajánlott jelszó megjegyzése opciót.
Internetes csalások típusai

Kéretlen vagy adathalász levelekben kérhetik a CIB Bank Onlinehoz megszólalásig hasolnó oldal meglátogatására, vagy kérhetik adatainak megadására. Soha ne adja meg belépési adatait ilyen esetekben!

Néhány tanács, hogy el tudja kerülni az adathalász támadásokat

  • A CIB Bank soha nem kéri levélben az adataiak megadására.
  • A CIB Bank soha nem értesíti az ügyfelet levélben a számla zárolásáról, vagy hibás tranzakcióról.
  • A CIB Bank soha nem szólítja fel ügyfeleit a rendszer frissítésére.
  • Egy túl csábító ajánlat, fenyegetést tartalmazó üzenet mindig legyen gyanús!
  • A feltűnően sok helyesírási hibát tartalmazó üzenetet törölje, mert az biztosan nem a CIB Bank rendszeréből került kiküldésre.

Hogyan védekezzen az adathalász támadásokkal szemben:

  • Bejelentkezés előtt mindig kézzel írja be a böngészőbe az URL-t, vagy kedvencek közül nyissa meg és ellenőrizze a címsor zöld színét és a tanúsítványt.
  • Ne válaszoljon kéretlen vagy adathalász levélre.

Kártékony kódok

A kártékony kódot tartalmazó alkalmazás tönkreteheti a számítógépét, ellophatja az adatait.

Az alábbi tanácsok betartásával minimalizálhatja a kockázatokat, elkerülheti a vírusfertőzést:

  • Ne töltsön le és futtasson csatolt állományokat.
  • Soha ne klikkeljen adatokat kérő ablakba, hirdetésre.
  • Rendszeresen frissítse a szoftvereit, operációs rendszerét.
Gyakran ismételt kérdések a biztonság kapcsán

Adathalász, vagy kéretlen levelet kapott?

A CIB Bank sohasem kér adatot ügyfeleitől levélben.

További információért kérjük hívja az éjjel-nappal helyi tarifával hívható CIB24-et a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon.

A honlapunk sütiket használ. Weboldalunk használatával tudomásul veszi a sütik használatát.
  • Adavédelmi nyilatkozat

Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása

YOUR TRUST AND OUR COMMITMENT TO YOUR PRIVACY : -

At Bank of Alexandria, we regard the trust that you have placed in us to be of the highest importance in our relationship with you. We are committed to value this trust, and will strive to earn it in all occasions that we provide you with products, services, and information to satisfy your needs, and guarding your information every step of the way … and this is why we take this opportunity to describe our privacy policies and the measures we take to protect our customer information. In this Privacy Promise, you will find information about these policies and procedures on how information is secured and used. Any updates to our privacy policies and procedures will be communicated to you so that you can continue to stay informed about this vital issue.

OUR PROMISE TO YOU : -

  • We are committed to protecting your privacy at all times.
  • We do not share customer information with outside companies for purposes of selling their products and services to you, unless you have been given the opportunity in advance to decline this option.
  • We are committed to bringing you the products and services that you need to succeed financially.
  • We will maintain security standards and procedures designed to protect customer information. We will continue to test and enhance our technology with timely updates to improve the protection of our information about you.

OUR POLICIES ON COLLECTION, USE, AND DISCLOSURE OF CUSTOMER INFORMATION : -

Our goal is to provide you with all of the services you will need to succeed financially. Along the way, we are committed to providing you with responsive, personalized service, and keeping you informed about new services that may be of immediate interest to you, or new benefits that can help you derive the greatest value from your relationship with us. To succeed in this endeavor, we collect customer information that becomes the cornerstone of our ability to provide superior service to you when you need it.

INFORMATION COLLECTION :-

The primary reason that we collect and maintain customer information is to serve you and administer your customer relationship in an efficient manner.This information may be collected from a variety of sources, such as the following:

  • Information you provide to us in applications or forms of our Bank including those collected now or in the future in our web pages.
  • Information about your transactions or experiences with the various business units of our Bank.
  • Information we receive from other banks and financial institutions, such as those obtained from credit inquiries, providing your credit history, among other financial information.

INFORMATION USE AND DISCLOSURE : -

We use and may share or disclose customer information with our business partners such as agents and vendors, and with other banks and financial institutions for a variety of reasons as follows:

  • To protect you. The information we maintain about your customer relationship helps us identify you and helps prevent unauthorized persons from accessing your information, or your accounts or services.
  • To provide superior service. Your customer information allows us to respond quickly and efficiently to your needs.
  • To tell you about new or enhanced financial services. By understanding your relationship, we can better meet your needs and determine your eligibility for other Bank of Alexandria services that could be of value to you.
  • To improve and develop our products and services. Every product or service we offer is designed to reflect the ways our customers actually use their accounts. This is the reason why we collect, and analyze information about customer activity and history, and how we tailor new types of Banking products to meet your needs.
  • To comply with the law. Information will be disclosed as warranted by the laws of the Republic of Egypt including banking rules and regulations.
  • To respond to an inquiry about the availability of funds in any of your accounts for which you issued a cheque.
  • To serve a specific purpose. Doing so only for specific purposes, we may disclose information with other entities as follows:-Non-financial companies, such as companies that perform services on our behalf - like cheque book printers, companies that we commission, now or in the future, to process and dispatch account statements by mail, or companies that help us market our own products to you.

INFORMATION DISCLOSED TO OUTSIDE FINANCIAL SERVICE PROVIDERS : -

As stated in our Promise to you, we will not share information with outside companies for the purpose of selling their products and services to you without giving you the opportunity in advance to decline this option (that is, to "opt out" of this type of sharing). We may arrange programs with outside financial service providers to offer you the benefits of "one-stop shopping" or other conveniences. In these cases, unless you exercise your choice to opt out of this type of sharing, we sometimes disclose the following categories of limited customer information with outside financial institutions with which we have joint marketing agreements:

  • Information we receive from you on applications or forms, which may include information such as your name and address, among other information.
  • Information about your transactions or experiences with the Bank of Alexandria, which may include information such as your account balance, payment history, credit performance, parties to transactions, credit card usage, and usual comment on overall experience with the relationship. We disclose information only when we believe that this information is important for the offer, or necessary to provide you with a premium or rate quote. Our joint agreements with these companies are subject to confidentiality provisions and restrictions on using the information for any other purpose.

INFORMATION DISCLOSED TO OUTSIDE NON-FINANCIAL COMPANIES AND INDEPENDENT CONTRACTORS : -

When outside parties perform services on our behalf, in some instances, we may disclose some or all of the information that we collect, as described in the Information Collection section. This information may be provided to certain non-financial companies and independent contractors for the purposes of servicing your account or to perform marketing or similar services on our behalf with respect to products or services we provide. These companies and contractors are subject to confidentiality provisions and restrictions that prohibit using the information beyond the performance of the specified services on our behalf.

INFORMATION DISCLOSED TO OUTSIDE PARTIES IN OTHER SITUATIONS : -

We will disclose customer information to the Egyptian government agencies as warranted by the laws of the Republic of Egypt including mandated banking rules and regulations. Some disclosures will be made on official order or instruction of the concerned government entity for the sole purpose of compliance with the law or any ruling by a judicial body. Our policies and practices regarding the collection and disclosure of information about former clients are the same as those regarding the collection and disclosure about existing customers (see the section titled Our Policies on the Collection, Use, and Disclosure of Customer Information) for a period of time after a customer relationship ends. Our information about former customers, however, is used less and less over time after the relationship ends.

INFORMATION CONFIDENTIALITY AND SECURITY : -

INFORMATION CONFIDENTIALITY AND PROTECTION PRACTICES : -

As we described in our Promise to you, Bank of Alexandria is committed to preventing others from unauthorized access to your customer information, and we maintain procedures and technology designed for this purpose. We take several measures to protect the customer information we have about you, including the following:

  • We update and test our technology on a regular basis in order to improve the protection of customer information.
  • We require outside companies and independent contractors to whom we provide customer information for marketing, servicing, or processing purposes to enter into a confidentiality agreements that restricts the use of the information to those purposes, and prohibits independent use of the information.
  • We have internal procedures that limit access to customer information, such as procedures that require an employee to have a business need to access customer information. We maintain policies about the proper physical security of workplaces and records. Our physical, electronic, and procedural safeguards comply with government-mandated regulations on Internet banking security and the protection of customer information.

INFORMATION INTEGRITY MEASURES : -

At Bank of Alexandria, We protect the integrity of your information through such measures as:

  • Maintaining backup copies of account data in the event of power outages or other business interruptions.
  • Using computer virus detection and eradication software on systems containing customer data.
  • Installing redundant security systems composed of computer hardware and software, and employing other technical means (known as "firewalls") to prevent unauthorized computer entry into systems containing customer information.

YOU RESPONSIBILITIES TO ENSURE SECURITY : -

You agree that it is your responsibility to ensure that you take all reasonable steps to enforce adequate security for your computer hardware and software that you will use in accessing this Service, and the privacy of all Alex Link security-related information, whether from the privacy of your home or from a public internet cafe. This includes, but is not limited to:

  • Protecting your sign-on security information especially your Password including digital certificates, authentication methods and devices that the Bank may provide to you now or in the future from being disclosed to anyone without any exception, you alone must know your password;
  • Safe-guarding your computer from any password recording, deciphering, or generation program, device, or mechanism that unscrupulous individuals may install in your computer for unlawful purposes;
  • Ensuring that when you change your password choose a combination of English alphabet letters and numbers which cannot be easily identified, or subjective owning reference to you (such as a password having your first name, brand of your vehicle, and car plate number, for example: 'mohamadlexus777' is just plain obvious);

YOUR CHOICE TO OPT OUT OF INFORMATION SHARING : -

CUSTOMER CHOICES REGARDING INFORMATION SHARING : -

We want you to know that - as a client of Bank of Alexandria - you have choices about how your customer information may be shared. Please be assured that you may exercise these choices at any time. In addition, if you have opted out of information sharing previously, it is not necessary to do so again as we will update our records accordingly so as not to cause you any inconvenience.

Nyomtatóbarát verzió Adavédelmi nyilatkozat

  • Szerződési feltételek

Nyomtatóbarát verzió Szerződési feltételek

Sütikezelési szabályok

Felugró

A honlapunk sütiket használ. Honlapunk használatával Ön elfogadja a sütik használatát is. Részletes információ a sütikről.

Mi az a süti?

A sütik kisméretű szövegfájlok, amelyeket számítógépen, okostelefonon vagy más, az internet eléréséhez használt eszközön tárolnak.

A sütik teszik lehetővé, hogy az internetes oldal felismerje, bejelentkeztesse amikor meglátogat egy oldalt ezzel is javítja a felhasználói élményt, valamint az oldal tartalmát, az ott megjelent hirdetéseket az érdeklődési körének megfelelően módosítja.

A sütikben - kolátozott ideig - megtalálhatóak a CIB Bank honlapján meglátogatott oldalak adatai, azon reklámok adatai amelyekre kattintott, továbbá a böngésző típusa, valamint a weboldalunkon megadott adatok, illetve az Ön IP címe.

Milyen sütiket és milyen célból használ a CIB Bank?

Munkamenet sütik

Ezek a sütik biztosítják a honlap megfelelő működését, és használatuk engedélyezése szükséges a honlapon való böngészéshez. Ezek a sütik automatikusan törlődnek a böngésző bezárásával vagy a kilépéskor.

Elemzéshez használt sütik

A látogatók szokásait vizsgáló sütik a honlap használati statisztikáit gyűjtik össze anélkül, hogy személyesen azonosítanák az egyes látogatókat és a honlapot látogatók igényeihez való jobb igazításhoz szükséges.

Honapunkon megfigyeljük a látogatók számát, a megnézett oldalakat, a látogatók tevékenységét (például a leggyakrabban látogatott oldalak és címek), valamint hogy a látogatók milyen gyakran térnek vissza.

A felhasználói műveletek követéséhez és méréséhez a Google Analytics sütijeit használjuk. Ha szeretne többet megtudni a Google Analytics sütikről, kérjük látogasson el erre a webhelyre.

Nyomon követéshez és reklámokhoz kapcsolódó sütik

A sütik teszik lehetővé számunkra, hogy jobban megértsük az Ön érdekeit, szándékait, szokásait (böngészési tevékenység követése a honlapot), valamint az Ön érdeklődési körének megfelelő személyre szabott hirdetések jelenítését teszik lehetővé.

A sütik használatához az ön előzetes beleegyezése szükséges. A süti tárolásának elutasítása nem befolyásolja a honlapunk látogatását.

Partnerek által kezelt sütik (Google AdWords, Facebook és Etarget) adatgyűjtési és elemzési célokat szolgálnak. Ezek a sütik teszik lehetővé, hogy statisztikákat készítsenek és célzott hirdetéseket szolgáltassanak, amikor más honlapokat látogat. Ezeknek a sütiknek a használatát a partnercégek adatvédelmi irányelvei szabályozzák.

  • A Google hirdetési sütikről itt talál további információkat. A Google-hirdetésekkel kapcsolatos beállítások módosításához látogassa meg a Google Hirdetési beállítások Google Hirdetési beállításokweboldalt.
  • A Facebook hirdetési sütijeiről itttalál bővebb információt .
  • Az Etarget hirdetési sütikről szóló tájékozatójának megtekintéséhez kattintson ide.

A CIB Bank honlapjára mutató reklámok más weboldalakon is megjelenhetnek, azonban ezekhez a CIB Bank partnereinek sütijei tartozhatnak. Ezeknek a sütiknek a kezelési szabályait a reklámügynökségek saját hatáskörükben szabályozzák.

Az Ön sütik elfogadásával kapcsolatos döntése

A böngészőben a sütik bármikor letilthatóak. A böngésző típusától függően engedélyezhetőek vagy blokkolhatóak bizonyos forrásból származó sütik, illetve minden egyes új süti használata előtt egy felugró ablakban engedélyezheti vagy blokkolhatja azt. A böngésző által támogatott részletes sütikkel kapcsolatos beállításaihoz nyissa meg a böngésző Beállítások menüpontját.

Sütik típusai:

  • Microsoft Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Chrome
  • Opera
  • Safari (mobil)

Aktiválhatja a privát böngészési módot, vagy kiválaszthatja a "Nyomonkövetés tiltása" opciót a böngészőben.

Felhívjuk figyelmét arra, hogy a sütik célja a böngészési élmény javítása, de akár hozzáférést is biztosíthat bizalmas adatokhoz is, (például a CIB Bank Online bankszámlájához). Ha úgy dönt, hogy blokkolja az összes sütit, akkor csak a honlap nyilvános részéhez tud hozzáférni.

Kérjük vegye figyelembe, hogy ha több számítógépet, vagy több böngészőt is használ, akkor előfordulhat, hogy a sütik helyi kezelése miatt a beállításokban eltérések lehetnek. Ezeket az eltéréseket okozhatja akár egy harmadik fél által történt beállítás is. Az egységes beállítás a süti kezelési technika miatt nem garantálható.

-

Ha különböző eszközöket használ a honlapunk eléréséhez (okostelefon, táblagép, számítógép stb.), akkor minden egyes eszközön meg kell adnia az adatvédelmi beállításait.

-

Részletes információ a CIB Bank által használt sütikről.

Süti típusa
Munkamenet sütik

Az adatfeldolgozás jogalapja
2001. évi CVIII. Törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről 13/A. §(3) pontja.

Az adatfeldolgozás célja
A honlap megfelelő működését

Adatok ellenőrzése
Az aktuális felhasználói munkamenet befejezéséig.

Adatok feldolgozva
Munkamenet azonosító

Süti típusa
Google Analytics

Az adatfeldolgozás jogalapja
Az ön beleegyezése

Az adatfeldolgozás célja
Információkat gyűjt arról, hogy a látogatók hogyan használják a honlapot.

Adatok ellenőrzése
A honlap használati statisztikákkal kapcsolatos adatokat a Google Analytics sütik kezelik, amelyről további információért kattintson ide

Süti típusa
Hirdetési és böngészést követő sütik (Google Facebook, Etarget)

Az adatfeldolgozás jogalapja
Az ön beleegyezése

Az adatfeldolgozás célja
Személyre szabott hirdetések megjelenítése

Adatok ellenőrzése
A Google hirdetési sütikről szóló tájékozató megtekintéséhez kattintson ide.
A Facebook hirdetési sütikről szóló tájékozató megtekintéséhez kattintson ide.
Az Etarget hirdetési sütikről szóló tájékozatójának megtekintéséhez kattintsonide.

Minden olyan adatfeldolgozással kapcsolatos kérdés, amely itt nem került külön kifejtésre, az általános adatvédelmi és adatbiztonsági szabályok alá tartoznak.

Nyomtatóbarát verzió